hur man lyckas sova länge

hello people,

Jag vaknade imorse runt 10 med en hel hög av funderingar.
Det första var, hur i helvetet jag kunde somna klockan åtta igår och vakna huxflux imorse redan klockan tio, och var riktigt pigg! haha jag hade inge batteri på mobilen så hade en hel del med sms och röstmeddelanden när jag laddat den igen. Iallafall sa jag att jag hade en del funderingar och det har jag också...

Jag måste få fråga, hur vet man när man är tillsammans med någon? Blir det bara med tiden att man säger så eller måste man säga nåt? Typ fråga eller komma in på nåt typ; "är vi tillsammans nu?" eller blir det för pinsamt? Gah ah jag vet inte hur jag ska förklara mig så skitsamma!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0