packning och fotboll

Hello my friends,

Imorse vaknade jag och johanna runt 10 och var super hungriga, as usual... Men vi var tvugna att vänta på anna som jobbade därefter blev det vårt älskade donken. Big mac och plus meny... det var kanske inte det nyttigaste men definitivt ett av de godaste alternativen som har att erbjudas på donken! Iallafall satte vi oss i hamnen och avnjöt vår lunch, eller frukost eller aa brunch? vet inte vad man säger men det var gott iaf och vi fick besök av en och en annan fågel.

Ikväll ska jag packa lite och föresten ser jag en match nu från tyska ligan, gårdagens men ja vet inte resultatet. så grymt spännande:D:D de är övertid och de stod 2-3 o nu kvittera ena laget till 3-3 o de va typ 2 sekunder kvar så nu blir det straffar!!! okej onödigt att ja skrev det men ja ryste till i hela kroppen :D super kul..
aja ska kolla klart på denna match sen packa eftersom jag ska till sthlm imorgon och hälsa på världens bästa<3
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0