avskedsfest

allå allå kåmpizar

Nyfärgade ögonbryn och snart nyslingar hår, mamma kommer strax och då är det bara i med färgen. Har solat idag också, vill ju vara en pepparkaka men får nöja mig med att vara lite ljusare än så.. Men jag gråter inte.

Snart kommer min min min min min baby! HAN SKA ÅKA HIIT TILL MIIG. hihihi.

Ikväll ska johanna min kusinoo ha avskedsfest. Hon ska nämligen till sälen, the seal. She is going to make burgers at donken with a friend and live in a cabin with many others and thei're gonna party all the time when they're not making burgers at donken.

Okej nu tror ni säkert att jag skrev på engelska seriöst. Det gjorde jag också!...INTE.

Jag går faktiskt engelska C. Jag är gruuuuuuuuummmm.

HERRÅÅ PussSPussPISSS PISS PUSS cider vin ööööööööööööl

VILL BLI BLÅÅND. Kanske inte sådär.. inte än

BBÄÄÄBIIIIIIIIIIS

jollannnn in seeal 2010

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA SKRATTAR SÅ JAG NÄSTAN AVLIDER ÅT DIN ENGELSKA MENING!

2009-12-19 @ 23:12:48
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe du är duktig på engelska.

2009-12-19 @ 23:13:06
Postat av: Danne (Östersund)

JA JAG GRÅTER INTE!

2009-12-19 @ 23:13:34
Postat av: åkan

Fan vilken a-lagare du är nathalie!

2009-12-19 @ 23:14:13
Postat av: anna

Fan, vem försöker jag lura. Alla är från mig, TIHIHIHI

2009-12-19 @ 23:15:03
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: johanna

kommer sakna dig så himla mycket! alla :/ ååååååååååååååååå

2009-12-20 @ 04:22:20
Postat av: Nathalie

haha alla mina kåmpizar som kommenterar min blogg. gulligt.. kommer sakna jollan ocksåååå

2009-12-22 @ 22:02:36
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0