dan före dan före dopparedaan'

Hallå vänner,

Har inte bloggat sen i lördags oh no vilken katastrof. Förlåt alla mina 8420503 läsare. DET SKA INTE HÄNDA EN GÅNG TILL. Jag lovar. inte.. det.. eftersom jag har annat för mig.. ibland.

Iallafall så "firade" jag och erik vårat halvår. Alltså vi är så otroligt oromantiska.. käkade pizza, köpte massa godis och hyrde film. Men jag gillade det så mycket! Vissa köper presenter, går ut och äter för tusen spänn. Men räcker det inte att vara tillsammans? För mig gör det de iallafall. Jag älskar ekke och han älskar meejjj.

Iallafall så tappade min bebbe sin plånbok förut innan han åkte hem, stackars bebbe.

Nu ska jag göra nåt fint.
Sen lägga in bilder sen lördags på denna maskin.

SMEKkk puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0