dan före dopparedaaan

Godmorgon vänner

Sovit jävligt gott i natt måste jag säga. Men innan jag somnade hade jag världens konstigaste tankar. Jag går alltid för långt när jag börjar tänka.. som detta tex:

Jag tänkte att jag kanske skulle köpa en bingolott till uppesittarkvällen tills ikväll. Då funderade jag på att köpa den på en spelbutik som ligger här där jag bor.. Han som står i kassan frågar om jag vill välja själv "Ja" säger jag. Då lägger han fram en hög men jag ser några som redan hänger upp vid kassan.

"Den vill jag ha" säger jag bestämt. Han i kassan förklarar att den är reserverad men att vi kunde byta ut den i smyg. Efter att jag köpt lotten åker jag hem. In i butiken kommer en man och säger att han reserverat en lott som han ska hämta. Då står en tjej, praktikant, i kassan och ger mannen lotten. När mannen till sin fasa upptäcker att hans lottnummer inte stämmer går han tillbaka och vill ha SIN lott. Då står mannen som jag köpte lotten av där och förklarar att han råkat sålt den redan.

Mannen blir rasande och begär att han i kassan ska tala om vem som köpte den. Han får reda på det och knackar på min dörr. Han är beredd att ge mig flera tusen för den lotten. Då tänker jag, "hm.. denna lott kanske det är en vinst på flera miljoner" så jag gav honom inte den. Han blir verkligen frustrerad..

..efter det så tänkte jag att jag var tvungen att sluta tänka. Fan nattis du har gått för långt.

Men visst hade det varit spännande med ett slut? hehe. Jag borde bli filmproducent.

Nu; färga maddes hår, städa och slå in julklappar. KissEss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0