dopparedaan'

Nu ere faktist doppidoppdaaan!
WIHOOOO....

Jag har klätt granen, bakat pepparkakor och städat här hemma. Har även almost vunnit en bil på bingolottos uppesittarkväll. Det var väligt nära faktiskt....

Ps. Jag köpte ingen lott som jag tänkte i förra inlägget. Utan mamma hade en hemma.

ööhm.. jag tänkte faktiskt inte skriva nåt mer. Men tänkte däremot lägga in bilder som jag, mästerfotografen, själv har knäppt. Men jag orkar inte lägga in dom..

Kanske imorgonkväll eller om jag har tid över imååårn!!
ihihihi.. snart e de kalle och julmat och massa släkt här inne. Min syrra har ockupperat min säng så jag sover bredvid granen i vardagsrummet. JULMÖÖS.

Nu ere navy cis på tvn assåå..

NATTII!!! btw GOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0