för kallt

Hallå där i kylan

Helt ärligt, är det ens lagligt att det får vara -22 grader? VAVA? Förstår ni att det inte är speciellt kul när inte ens bilen startar. uschoblä för kyla. Jag har faktiskt börjat tycka det är okej med sisådär -10, men när det är dubbelt upp är det fan inte kul längre.

Men jag tänkte på det, att det går inte att göra något åt! Jag kan inte ändra hur många grader det är ute. Hur mycket jag än vill så är det totally omöjligt nathalie.

Så härda gott folk. Snart är det jul och då är alla glada.

MEN DET KANSKE INTE ÄR SÅ KUL ATT INTE FÅ NÅ JULKLAPPAR EFTERSOM BILEN INTE STARTAR SÅ MAN KAN ÅKA OCH KÖPA NÅGRA ELLER HUR?????? mohahwhhwhahah.... Så om min kära familj och släkt vill ha en julpresent av moi. Ja, kom och hämta mig.

Sitter här hemma och göra nada limonada.

ThthHHtii.

herrååååååååå pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0