hemskheter

Hejsan friends,

Inatt sov jag hos Jens (Jennie) där också stina, ida och ante sov! Vi såg filmer, lagade mat och åkte lite snowracer och madrass. Det var en riktigt rolig kväll faktiskt även om vissa av oss fick skäll av bilar i backen heheheh.

Har ni sett paranormal activity? Gör det aldrig! eller jo, se den. Men passa er förfan. Jag skojar inte när jag säger att det är den läskigaste film jag sett. Ofta säger man ju det när man sett en rysare lixååm. Men denna var så verklig..

Den går att ladda ner faktiskt med svensk text och bra bild. Inte för att vi gjorde det då..hihiih

Nu längtar jag tills imorgon och på torsdag. Fan vad jag ska festa på nyår. Fan vad nöjd jag är med klänning och leggins. Men fan vad jag hatar att jag inte äger skor som är lite festliga.

Nä hos mig står det converse, uggs och kängor.

Får skärpa mig på den fronten.

Nu ska jag hitta på nånting. Nånting. Nånting. PUSS&KRAM


for now........ så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0