limpan

Hej bloggen!!

Just nu sitter jag i camen för erik och gör grimarser så han blir rädd. Hoppas att  han inte gör slut med mig. Jag skulle nog göra en plastikoperation då..

Idag på skolan så skämde linus åt sig och jag reagerade starkt på det och gav ett riktigt tjut till skratt. Vi sjöng nämligen "tänd ett ljus" och i början sjunger de "domdomdomdomdom..." och då ska linus göra det bakom en person som går förbi, men råkar göra det precis när han passerat linus. Då stannar killen precis bredvid!! Linus blir röd i ansikte av att han skäms, jag för att jag tar i när jag skrattar.

Men vi älskar linus ändå, även om han är lite tokig.

Nu ska jag fortsätta cama för erik. Vem vet, jag kanske ska strippa?

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0