ljuva 80-tal

TjeniZz

Kan någon berätta för mig varför jag dras så sjukt mycket till 80-talet? Dom jag vet som vuxit upp då säger att det var hemskt då, fula kläder och dålig musik. Jag älskar musiken. Vissa kläder är faktiskt sjukt grymma också.

Vet inte vad jag ska göra. Ser en film nu som heter "G som i Gemenskap".
Den handlar iallafall om tre grabbar som slutar gymnasiet och har det lite trassligt på olika sätt. En tar droger och söker jobb, en annan tror att han är homosexuell och den sista dras mellan sitt band och ett annat. Ja, om ni vill se den så går den på SF-kanalen. Om ni är lika coola som mig och har den?

Okej vissa sminkningar är urfula nu ser jag..

Men fan vad vissa kläder är grymt schyssta.

Mums.


Ser ni vem det är i mitten?

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: Nedu, det är väl som det är antar jag - men självklart är det tråkigt..

2009-12-17 @ 19:09:54
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Bara att gå vidare. Ja det är otroligt tråkigt med dödsfall :/

2009-12-17 @ 19:12:04
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0