promenad i kylan

HEJ

Var nyss ute med lille odin på en kvällsrunda. Stackarn höll på att skita i brallan. Men bra söt är han när han jagar mina skuggor. Haha, såg så sjukt gulligull ut. Lillbäbis.

Men satans vad kallt det är ute. Mina kinder frös så mycket att det nästan uppstog sprickor stora som antarktis isblock ute på havs, ni vet? äh, fick en bild framför mig iallafall.

Mina kinder har alltid en tendens att bli röda när det är kallt/varm eller till och med när jag skäms/skrattar. Ni tänker "aha lite sådär smårosiga". NEJ.. Dom blir verkligen som nymålade röda stugor. Det är typ anledningen att jag använder foundation.

Kommer ihåg en dag när jag gick i skolan och bara hade lite puder. Då skrattade jag och en kompis påpekade att mitt ansikte var rött. Det var det också, som vanligt.

Men tur att någon uppfann sminket.

Nu ska jag skriva min sista uppgift innan lovet och lyckas vara ett hemprov jag har. JAG ÅJKAJ INTÄÄH.

herrå

dodo odin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0