@ school

TJA!

Sitter i skolans datasal för tillfället. ENSAM.
Ja ni hörde rätt. Det är jätte tråkigt. Vad ska jag göra?

I helgen besökte jag huvudstaden som sagt. Var på idol finalen i fredags som var jätte mäktigt! Erik blev jätte glad för den fina julklappen jag köpte (alltså idolbiljetter). Eller jag hoppas det? Hm.....

Jag kommer lägga upp några bilder senare kanske. Iallafall så har jag varit i kista gallerian för första gången och känns som den sista också. Sjukt stort och mycket folk. Blää. Sen har bäbis spelat match och dom vann! Erik gjorde två mål och om han läser detta blir han nog glad att jag skrev med det här. hihi.

Nu ska jag KANSKE börja på mitt hemprov. kanske..

KIsSSz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0