sunday

hoho i stugan!!

Jag har försökt lägga in bilder här nu och det funkar inte. Jag har inte försökt en gång, inte två, inte tre. Inte heller fyra men kanske 30 gånger känns det som. Varje gång så stängs mitt internet av.

Så jag tänkte försöka en sista gång imorgon. Sen tänker jag göra något drastiskt.

Dööööööööööööööööööööööööööö..................da min dator.

Nej, visste ni att jag och min lilla gullegris till datorn firade ett år på julafton? thihihi...

KOM IGEN SVERIGE.
PINSAMT!
HOHO!!!!
HEJA!!!


...okej jag har inget vettigt att skriva idag tydligen..

Jag var på birsta idag med min sambo iallafall, Anna. Jag köpte två klänningar, en kofta och en kjol. Är kär i alla tre! Ibland har man riktigt tur med sin shopping. Träffade även en hel del folk där ute i varuhuset hihih....

..well. KRAMIZ<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0