trött söndag

HEJSANN

Just nu ser jag en animerad film som ser så sjukt verklig ut. Bewolf heter den typ. Läskig.

Igår var jag med min blivande sambo, Anna. Det var mycket trevligt. Vi käkade chips&dip, såg film och åkte in till stan för att fixa en grej. Lustigt det där, ordet sambo. Min översättning till det är att BO tilSAMmans. Förstår ni? Fast man vänder på det lite, alltså det där BO-SAM = SAMBO.

Jag är väldigt smart. När det gäller allt faktiskt.

Förutom att jag har planerat min dag åt att plugga ska jag städa mitt rum, slå in julklappar och.. något mer kanske.

Vill ni veta en till sak? Jag har köpt en julklapp åt min älskling. Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle köpa. Sen kommer jag med världens bästa.

Visst är jag bra?
HERRÅÅÅ


ett kärlekspar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0