två lyckliga dårar

Hallå!

Jag pratade nyss med världens bästa annapanna! Efter det samtalet är jag galet sugen på att flytta nu. Vi planerar nämligen att flytta ihop, i världens bästa huvudstad. Hon ska plugga och jag ska jobba. Vi två i en lägenhet? = Skräpmat, tv-tittande, festande och C. Ja, jag tackar inte nej!

Jag ser möjligheter här. Det jag ser är;
- Jag vaknar vid 8 på morgonen, anna också. Vi åker åt olika håll, hon till skolan och jag till ett konsum där jag sitter i kassan. Kommer hem klockan 5 ungefär och då har anna redan börjat med maten. maten = pizza, donken..
- Det vankas helg. MEN ANNA VEM SKA KÖPA UT ÅT OSS??? :'( Ah, vi fixar det. Vi korkar upp med vin och ska senare ut på krogar.
- På vardagarna ser vi film och spelar tvspel.
- Vi har tvättstuga och det blir kalabalik. Ingen av oss vet hur man tvättar? Så vi får köpa nya kläder varje gång..
- Sedan kommer vi ha en man i lägenheten ofta. EJIIIIIIIk!!!!!!
- Våra vänner är såklart välkomna när vi stadgat oss.

WIIE!!!!!!! Jag är peppad.

KRAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: Anna

VI KOMMER LEVA VÄRLDENS BÄSTA FETASTE OCH OHÄLSOSAMMASTE LIV!!!!!

2009-12-03 @ 21:44:27
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAHAAH SKOJA INTE:d:d:d

2009-12-04 @ 00:17:54
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0