äntligen...

... kommer baby! strax före klockan 6 är han här, längtar.

Iallafal så vaknade jag halv 1 idag och började halv 9 imorse. Okej jag hade bestämt mig för att inte gå på första lektionen eftersom jag sovit så knepigt några daga så behövde en timmes extra sömn.. Men som sagt blev det cero lektioner idag. *sNyFt*

Har funderat på det där med önskelistor.. Vem skriver det till jul? jag slutade med det för några år sedan men ska bannemig göra en i år. Så man får allt det man vill ha, hehe..

börjar iaf med en...
  1. Volume master! - har länge velat ha en så passar perfa till julis
  2. Ny digital kamera - min bör skrotas så en ny tack!
  3. Mysdress från cubus - såg den perfekta!
  4. ...har inte kommit längre
Nu; Byta om och så.
PUSSSSSSsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0