fasterx4

Hallå.
Jag är ju som sagt faster åt tre underbara små liv. Okej.. dom är inte alltid underbara men oftast.

Idag var min bror här. Han sa ingenting om...

ATT HAN SKA BLI PAPPA. Alltså min andra bror. För en månad sen var han ungkarl och levde på fryst-pizza och nu ska han bli pappa. Okej pinsamt om han någonsin skulle läsa detta, han åt nog inte fryst-pizza..

Det var min mamma som sa det. Innan hon ens sa det såg jag det. Det var ett magiskt ögonblick. Jag skulle hämta mer mjölk och mamma sa "hörde du det?". Då tänkte jag "oh,no.." och det var sant.

Men det ska bli kul. Hoppas man får lära känna Jessica bättre, tycker hon är trevlig iallafall!

HAHA hur ska jag smälta detta? Trodde helt seriöst att jag skulle skaffa barn innan honom. Jag som inte ens gillar små knölar. Kanske när dom är 1 år.



Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0