livet förändras vart jag än går

hola!

Tv och facebook är på schemat för tillfället. Borde ägna tiden åt plugg men varför det när det inte är lika kul? Nöter farmville.. nyss skördat och planterat! Riktigt spännande. Jag och Erik kommer köpa en farm i framtiden och odla alla möjliga grönsaker och föda upp både grisar och ha en elefant, precis som på FV.

Iallafall så har jag inte träffat Erik på 8 dagar, snart 9. JAG DÖR bokstavligt talat. Har aldrig saknat en människa så mycket. Kan det inte bli fredag typ med en gång så jag slipper vänta och bara tänka på det hela tiden? Jag måste hitta ett tidsfördriv. Farmville börjar bli för uttjatat. Kanske ska flytta in på Golds? Gymma bort ångest? Hm.. ska överväga saken.

Nu; spotify och bloggläsanden..

kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa inte en pojkvän som bor 50 mil ifrån dig då?

2009-12-21 @ 00:15:19
Postat av: Nathalie

det e faktiskt 40 mil.

Vem e du som kommenterar?

2009-12-22 @ 22:06:53
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0