new moon

Hej hopp gummi snopp

Sitter och kollar på oskyldigt dömd, as usual. Snart blir det hockey på tv och det blir väl som vanligt förlust då jag kollar. Varje gång jag kollar på timrå när de spelar går det skit. Kan ta ett ex. Förra matchen, i tisdags tror jag det var såg jag matchen på tv och timrå ledde med 2-0 och de andra laget (minns ej vilka de mötte) vände till 3-2. När det var en minut kvar ville jag inte se dem förlora så bytte kanal. Sen tänkte jag zappa tillbaka och då såg jag att dom vänt till 3-3, bara för att jag inte kollade. Så fort jag började kolla igen så förlorade timrå på sudden. JAG FATTAR INTE :( Jag ger mig själv en chans till ikväll.

Imorgon ska jag till Stockholm och fira fem månader med baby. Det gör vi med det bästa som finns.. Nockeby pizza och bio, NEW MOON!!! Fattar inte att denna dag är kommen, jag har väntat sedan januari. MUMS!

Nu; oskyldigt dömd, marabou och en kik på svenskan.
KIsssssS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0