polly

Hallå. Jag har varit med om ett himla drama idag. Vid fem tiden blev jag grymt sugen på polly, så jag tog en promenad mot Ica. Eftersom jag är sjuk drog jag på mig varma kläder, och det spöregnade. Det var sjukt jobbigt att gå dit, jobbigt att andas. Jag kämpade i stormen. När jag kom hem var jag inte längre sugen på polly.

Jag kollade på tv och öppnade sedan polly påsen. Jag åt, åt och åt. Sedan var det middag och jag var redan mätt. Istället för att äta mat sov jag, länge. Då var jag hungrig.

Jag åt en macka och skulle sedan ta en polly. Den var full i ketchup.

*WHAT THE F-CK*

Nu kollar jag på Stig-Helmer. Himla go karl det där. Wiiie.

PusSssS



HAHAHAHA sökte på Stig-Helmer och denna dök upp. HAHAHAHA. lik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0