...tillbaka minsann

Halloj!

Sitter och kollar på SOS med stig-helmer u know? iallafall så har jag suttit vid datorn och tvn hela dagen och har så sjukt tråkigt. Jag hatar att vara krasslig.. Först tänkte jag att det är ju sjukt skönt att sova ut, att få ligga i soffan och bara mysa. Men egentligen vill jag till skolan, träffa folk, vakna i tid och gymma efter skolan! Jag skiter om jag mår dåligt imorgon när jag vaknar, jag ska till skolan.
Har lite skolarbete som ska in osv.. får sätta mig med det ikväll. Längtar även sjukt mycket till helgen, fira Ida på fredag iallafall. Blir nog till att träffa Marielle på lördag också. Sen får man väl hoppas på att hitta på nåt med Ferry och Åkan!

Nu blir det en S och lite tv igen.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0