tungt men ett måste

Hello
Nu är jag hemma från huvudstaden och mitt hjärta. Får nästan ångest att tänka att det ska gå nästan två veckor tills jag får träffa världens underbaraste nästa gång. Men så är livet med långdistans förhållande, det är sjukt jobbigt men sjukt underbart. Tur att vi är hårdingar som klarar oss ifrån varandra. Andra mesproppar måste ses varje dag, men skulle inte banga på att träffas lite mer..

Iallafall så gick vi på new moon i fredags. Jag höll verkligen på att dö eftersom att "när jag hör din röst" var min favoritbok. Tårarna kom, kom men gick inte. Försökte hålla dom inne. Vem vill vara en lipsill?

Sen har vi varit i barkarby outlet också och letade vinterjackor. Erik hittade på första bästa affär medans jag inte hittade nån alls. Bara en som inte var på outlet ens. SKIT IRERÅÅ!!!

Erik hade match igår. Dom förlorade as usual men min baby är alltid bra.

Börjar bli sjuk och jag gillar det INTE. Kollat på Bert sedan jag kom hem och har snart sett klart alla avsnitt. Köpte dvdn på Ö&B höhö, 19 kr. Det gillar jag!
Nu; Bert och därefter julkklappsinslagning. wiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0