ett stort frågetecken

Hejsan!
Jag har min blogg för att få ut tankar, känslor och för att bara få skriva av mig när jag känner för det. Nu har jag en grej som jag tycker är sjukt konstig..

Jag känner inte igen mig själv längre och vet inte varför. Jag har humörsvägningar hela tiden och det har jag aldrig i hela mitt liv mött förr, förutom när man har lingonveckan kanske.. Men nu är det helt sjukt. Jag känner mig typ trött i huvudet och osocial. Tex på mina innebandyträningar pratar jag inte med nån typ. Visst vi har typ ett nytt lag men jag tar inget iniativ till att snacka med dom och vore det förra året hade jag verkligen gjort det. Jag är verkligen inte samma glada Nathalie längre och vet inte hur jag ska göra för att återgå till mina vanliga dagar. Snart har jag fått nog. Vem är jag?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet hur du känner dig, du känner dig som en snaggad A-lagare som gärna dricker öl men inte säger så mycket.



Jag vet vem du är, du är Åkan!

2009-10-16 @ 15:10:34
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0