ett yttrande

Hallå där ute!

Idag gick jag hem tidigare från skolan eftersom jag hade världens huvudvärk. Plus att jag hade sjukt ont i min arm för vi spelade badminton på bollspel idag! Jag var helt fantastiskt duktig! Första matchen blev en tung förlust mot Andreas. Jag vann första set, han andra. Tredje var jämn då jag precis snubbla på mållinjen. Därefter blev det förlust mot Sanna och vafan jag är bättre än henne helt klart, hallå hur kunde jag förlora.. Sen vann jag över Angelica underbaaaaaaaaaaaaaaart! Sen tvingade Sture (läraren) på mig att möta Tommy. Tommy var sur på mig för att ja flinade hela tiden. Sen gick jag och vann över honom och han var väldigt arg :D och jag glad! Skönast på hela dagen iaf.

När jag kom hem går jag på ica för att handla lite lunch och när jag står där i kassan vill jag bara gå därifrån. Där står ett gäng av högstadie elever och är allmänt jobbiga. Ni vet hm.. vad kallar man dom? JUSTJA FJORTISAR!!!!!!! Snälla varför håller dom på så? Jag kanske en gång i tiden var likadan tänkte jag, men det var jag inte. Så otroligt hemskt att se hur tiderna förändras negativt. Snart föds väl barn med smink och löshår, mjau..

När jag kom hem blev jag på bättre humör med hjälp av webcam med effekter och en hund;








Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAH! ODIIIIIN :D

2009-10-07 @ 11:15:33
URL: http://jojohna.blogg.se/
Postat av: nathalie

HAN E CUTIEE

2009-10-14 @ 01:18:51
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0