fantasilös

Hallå där ute.
Finns nog några som inte hunnit somna ännu, som jag. Jag har faktiskt en orsak ; sovit från cirkus 18.00 - 22.40! Min dag blev i princip helt förstörd och jag är sjukt trött i ögonen  men inte i kroppen, därför kommer jag inte att kunna somna i natt. Iallafall så hade jag en sjuk dröm. Att jag och min syrra typ skulle döda varandra. Gah haft mardrömmar 3 gånger nu på 3 dagar.. Först att min syrra typ dog. Sen om att jag var i en kyrka och det var nunnor som dödade alla en efter en (orkar inte förklara) sen nu då att min syrra jagade typ mig överallt och försökte döda mig. Hon hade nån slags nål som hon försökte sticka i mig =/

Iallafall så sitter jag, Nathalie Björklund, och lyssnar på.... TOKIO HOTEL :S:S:S hallå... Jag har aldrig gjort det förr men nu gör jag det. Klickade på deras annons på spotify.
Nu får du skärpa dig Nattan..Blir det kanske gossip girl tills man somnar? Kanske =)
Puss!

Ps. Saknar Mitt Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0