fullt ös medvetslös

Hello!
Igår var det till att fira anabanana! det blev en super nice kväll/natt med god mat, skratt, tårar, tokiga händelser och underbara vänner. Efter vistelsen hemma hos anna bar det in mot stan i Kims big car med två filurer i bagageluckan! Tokigt. Därefter blev det en splittring och några drog på stads medan jag och några andra pallrade oss upp mot aveny där lyset var. Vill be om ursäkt kroppen för igår.. Jag drack för mycket. Nu ska ni få höra min natt..

Jag tog kvart över 2 bussen hem och lyckades somna (ovanligt..) Vaknade av att busschauffören väckte mig och yr som jag var ramlade jag ur bussen, verkligen. Jag ramlade och fick inte en skråma :D wiie. Jag gick bara i strumpor för annas skor var inte sköna alltså. Då såg jag en taxi! Eller? Var det en taxi.. Äh jag frågar om han kan skjutsa hem mig (I) idérik tjej här. Det var alltså tidningsbudet, smart Nathalie. Han var efterbliven det minns jag.. han var nervös som ett as hahahah. Efter att få åkt omkring i 20 min med han skjutsade han hem mig.

Det var en ovanlig kväll och allt sånt här händer mig, jämt. Känner ingen som skulle varit med om detta..
Ps. Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha fyllskalle!

2009-10-05 @ 00:03:25
URL: http://thechapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0