sega måndag

Tjenixen!
Sitter framför datorn som vanligt och nöter farmville, fucking jävla farmville och ni kanske ställer samma fråga som jag. VARFÖR GÖR DU DET NAAAATHALIEEE???? Svaret är enkelt; Jag blev beroende. Jag vill inte men känner mig tvingad att skörda och mjölka kossorna. Känns fel annars, men en vacker dag ska jag sluta upp med det. Jag lovar!
Iallafall så i skolan håller vi på med UF och vi börjar komma en bit med vårt företag:D Jag är supernöjd även om det går ganska många slantar i början men det får vi tillbaka senare, I hope.. Vi heter iaf Stick-Ut UF och nu får gissa er till vad det är, hehe.

Nu börjar timrå matchen. Får se om jag ska sova, plugga eller kolla. Hm.. svårt val.
Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0