livet leker

Hejhejhallåååå

Jag har inte skrivit på en månad, eller ja över en månad! Och visst har det hänt en hel del under tiden men jag orkar faktiskt inte rabbla upp allt. Men sist skrev jag att jag blev myndig och åkte på en trip med brudarna till alanya! och alanya var ju så sjukt grymt!!! blev en hel del festande, sol och bad. det var sjukt varmt, ungefär 50 grader i solen så det var omöjligt att ligga på stranden och sola. så det var bara att guppa på vågorna med madrasserna. inte helt fel! och efter en dag på stranden var det dags att dra till migros och handla alkohol och chirre. Sen väntade duschen och middag. Efter det kom alkoholen fram och en buss klockan 23.00 mot hamnen och alla klubbar, LOVE IT!! så var det de flesta dagarna men även tog vi det lugnt och shoppa men även tog någon drink på en mysig restaurang. Därefter dessa dagar var vårt plan försenat 20 timmar pga pilotstrejk. well inte mer med det så var man hemma och det var skönt, men man saknade allt när man väl var hemma.

Sen har skolan börjat osv..

Igår hade även jag och mitt hjärta tre månader tillsammans. Fast fick inte vara med honom då. Jag längtar till helgen så jag äntligen får krama om honom. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0