TV-kändis

Hello my lovers

Jag har nyss avnjutit en middag och ser lite på tv.
Väntar spänt efter Timrå-Brynäs! Heja Timrå...

Iallafall så försov jag mig imorse som vanligt eller? Tur att jag inte missade nåt speciellt, det var bara nån som hade kommit och snackat om UF på marknadsföringen så det var ju helt lugnt. Haha juste i förrgår var jag på sundsvall hockey - malmö. Sen igår berättade min brorsa att han sett mig på TV så var ju tvungen att se jag också.. Så jag slog på viasat hockey och där var matchen, där var jag, där var mitt fula sura nylle inzoomat. Det var inte det värsta, jag syntes så flera gånger.. TV-kändis är jag nu. Tur att ingen har den kanalen eller ser på en sån match som denna.

Nu; godis och tv hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0