underbar helg med världens underbaraste person

Hello!
I fredags åkte jag med tåget ner till min älskling. När jag var framme käkade vi på max och sedan såg vi lite på tv bara. På lördagen var det hockeydags! Djurgården - Modo och det var väl helt okej, sjukt stor klack djurgården har iaf.. Slutade med att modo vann i förlägning, inte så värt det.  Haha efter matchen var det så sjukt kul! det var typ bråk också skulle en polis få folk att backa, men ingen lyssnade så han tog fram sin ihopfällbara batong. När han skulle rycka upp den så flög den några meter bakåt och alla började asgarva och applådera typ, pinigt för honom alltså! efter matchen var jag och erik och köpte mat och fullt med gotta och hade myskväll.

På söndagen såg jag på eriks match med hans mamma och per. dom förlorade den men erik var jätte duktig. På kvällen åkte vi till hans pappa och käkade. Fick träffa Calle (eriks lillebror) igen och haha vad rolig han är. Sen gick vi på "flickan som lekte med elden" och den var riktigt bra faktiskt, kanske inte lika som "män som hatar kvinnor" men fortfarande grym.

Jag stannade över måndagen också. Erik kom hem med frans och dom körde fotboll som vanligt och jag var domare/fotograf men dom klagade bara på mig så slutade med att jag satt och njöt av solen.. Därefter åkte vi till stan och träffade några fler och åkte sen på AIK-DIF. Slutade 2-0 och hade lika gärna kunnat slutat 5-0..
Efter matchen köpte jag och Erik godis och kollade på idol, family guy och roast på berns samt pluggade lite matten. Mitt tåg gick runt halv åtta på morgonen och att säga hejdå var lika jobbigt som vanligt. Nu är det bara 8 dagar kvar tills han kommer upp hit och jag längtar mer än någonsin.

Har aldrig mått så bra som när jag är med dig. Har aldrig träffat någon som är lika underbar, tokig och klantig som du är, Erik. Jag älskar verkligen dig och jag är så glad att jag har dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0