död tjej



Goddag,


Sitter här i soffan helt död. Är inte så värst bakis, men har inte sovit något inatt plus att vi trängdes 3 stycken i marielles sketna säng. Deni!

Igår hade vi som sagt klassföris innan 50-dagars. Det var trevligt såklart. Efter elva tiden åkte vi ner mot stan med ett stopp på statoil för ett varmkorvsköp. Sedan klampade vi in på stads. Ganska tomt där, men nästa gång jag vände mig om så var det fullt med folk. Hur kunde det komma sig? Ja men mobilen min är ju död så varje gång man såg lite friends blev man ju lite tokig.

Jag och Marielle kände ändå att det fattades nåt. Vi drog då till kåren! Träffade lite sköna typer bla en kille o overall som låste upp toadörrarna för mig och marre. Inte helt fel. Ölen där är dessutom superbillig, bah så ni vet.

Nu tänkte jag hitta nåt gott att äta.
Är så sugen på något :/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0