fjorton suger stenhårt


Hejhejhej jag är bara fjorton år, kom o se på mej kom o ta på mej..


Godmorgon kära vänner!


Eller godmorgon, jag vaknade trots allt för två timmar sedan. Men det är så skönt att bara sitta framför tvn och löka. Nyss sett 14 suger och ja.. det var väl ett bra tag sedan man såg den sist!

Iallafall så har jag faktiskt glömt att nämna något här i bloggen... Det är nämligen så att jag ska bli moster! Min storasyster ska få barn hiho. Och snart får min bror och hans flickvän barn också. Känns som alla ska ha ungar nu förtiden så kanske lika bra att planera in det då.

Eller? Nej. Jag ska leva livet. Erik sa till mig igår "Det är så mycket du vill". Ja, jag vill jävligt mycket och det är framtidsplaner och jag hoppas allt går vägen för mig. Då skulle det äntligen bli något positivt här i livet och att man för en gångs skull får känna lycka för det man riktigt har önskat sig. Iofs, en enda önskan som jag hade slog ju in en gång. Och den lyckan får jag känna en idag.

Men iallafall. Ville bara säga att jag är så glad över min systers skull.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

fan va roligt för din syster:D

2010-04-10 @ 20:34:56
URL: http://idanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0