förkväll

Hallå!

Såg att jag inte bloggat idag :o sorry fanz, hahah.

Men helt ärligt trodde jag att jag skrev här efter skolan, men tydligen inte.. Så får koka ihop nåt mysigt.

Idag hade vi svenska talet och ja totalkörde över alla andra för jag är så grym och bra och cool... Okej kanske inte, men det gick väl helt okej. Skönt att ha det gjort vänner.

Någonting jag ser på, oftast varje dag. Det är Förkväll! Jag älskar det programmet. Visste ni att dom har olika teman också? Skönhet, mode, hälsa m.m ah, helt enkelt en superbra syssla när man är hemma efter skolan. Börjar klockan 17.00 så ni vet.

Jag lär mig mycket där. Får inspiration! Speciellt av maten. Ba drömmer om att laga eget nyttigt käk lixåååm.

Idag var det en dansk familj där som gått ner 50 kg tillsammans (!) genom att bara gö massa lekar och äta nyttigt. Inte nådigt vad man kände hur de bet i kinden min. Måste också börja nån dag med träning. Men tills dess kan jag sitta med min oboy hehe.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0