försvann du redan?


Lovet!? Varför stack du?
Jag har ju inte hunnit sovit ut en enda gång. Inte heller hann jag plugga?

Men istället har jag slappat framför filmer, städat garderob, träffat vänner och sist men inte minst...

... varit med min älskling! Men vad har vi gjort då kan man fråga sig. Ja, vi har myst på en hel del. Åkt till birsta, sett film, fotboll och spelat xbox en hel del.. Men nu är jag lite ledsen i ögat. Sist jag satt framför tvn satt ju han också här med mig. Då hade man en som höll om en och gav en liten puss på pannan.

Men så får jag ett telefonsamtal från min goda vän Anna. Hon den där tjejen med stort H som ba förgyller dagen en aning. Hon den där tjejen som tänker på sitt eget lilla vis. Hon där tjejen som kommer på lite tokiga saker. Hon där tjejen som jag gillar så mycket! Så nu är det så att imorgon klockan halv sju står hon med bilen på min uppfart och sedan ska vi åka till huvudstaden, lite sådär spontant.

Det blir alltså studentshopping för mig, Anna, Malin och Erica och det är inte helt fel.

SÅ HAHAH EN DAG TILL MED LOV KAN MAN JÖ SÄGA.

PUSS PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0