hassela 10

Hallå kära vänner,

Igår var jag så trött hela dagen så jag orkade inte sätta mig här och skriva om helgens tokigheter. Hade även besök av min syster och Carl. Men iallafall, tänkte dra en kortis här.

Torsdag:
Vi kom dit runt 4-5 kanske och då packade vi upp och började fixa oss. Sedan blev det middagsdags och det bestod av spagetti och köttfärssås. Efter det plockade vi fram vinet och började pimpla. Efter man fått sig ett redigt rus kom fler och fler till vår stuga och jag hamnade på golvet. Fick sitta där ett bra tag och senare drog vi till "maxi-stugorna" där det var fest. Jag och vicky kände att det inte var värt att stanna så vi tog vårt pick och pack hem för att mumsa i oss mackor och chips. Sedan väntade sömnen.

Fredag:
Vaknade upp förvånadsvärt pigg. Åt frukost och sedan begav vi oss mot konsum. Efter det satt vi mest i stugan och hade trevligt. Började fixa oss, tända grillen för att steka på köttet vårt och börja pimpla ännu en dag. Denna kväll tog det ett bra tag innan ruset visade sig. Vi drog till hotellet och fan, 100 kr inträde???? Ja, vi, eller några av oss, betalade och tog nån cider. Sedan drog vi på efterfest och var hemma vd 4?.. Iallafall, jag och vicky fick noll sömn pga en sak men vi gjorde det av snällhet och vissa andra hjälpte inte till. Menmen.

Lördag:
Vaknade upp efter någon enstaka timmes sömn. Trött och huvudvärk hade man minsann. Men vi åt och satt och myste på i stugan. Vissa av oss bestämde oss för att inte festa! Vuxenpoäng för oss höhö. Men vi lagade tacos, såg körslaget och gottade i oss chips. Sedan blev vi sju år igen och lekte "ett-två-tre-förstenad", "vad är klockan fru lejon" och kurragömma med dunk. Vi busade på hela natten och vi hade fruktansvärt roligt. Vi somnade runt två.

Söndag:
Vaknade vid 8 för att städa. Så rent och fint gjorde vi och sedan åkte bilen hemåt. Jätte bra start på lovet måste jag tala om. Tack tjejer och antelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0