HIF in my ♥



Tjatja bloggen,


Närå.

Sitter framför tvn. Ungefär som jag gör varje vardagskväll. Som vanligt är det sport på tv, tror jag är beroende av det. Ba fotboll, hockey, fotboll, fotboll, hockey ah ni förstår. Nu är det iallafall Hammarby - giffarna. Och ja, vilka leder såklart? BAJEN!!♥

Tänkte meddela att jag fortfarande inte har mobil. Förstår ni, inte haft telefon sedan i torsdags, SKANDAL!! Alla vet ju hur beroende man är av lilla manicken. Jag är inte kontaktbar nästan. Bara några få själar som vet mitt hemnummer. Vill ni veta hur många samtal jag fått under denna tid från hemtelen? Två stycken. Två ynka samtal. Det var Victoria och Anna som stod för dem.

Annars hänger man ju på fejjan dygnet runt.
Sådär man kan ju nå mä'.

Men hur många skriver där då? Näe, precis. Men man vänjer sig väl. Ingen vill kontakta mig, så oviktig person e man jö.

Närå.

POSSPOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0