lyckans ost

Jag har sällan tur.

Men nu hände det något helt fantastiskt och jag var tvungen att ringa till Madeleine.

Vi ska ju åka till stockholm över helgen och haft svårt med boende eftersom alla verkar åka ner dit precis då. Så hittar Madde en som hyr ut sin lägenhet som ligger på östermalm för ett rimligt pris.

Så jag blir framröstad till att skicka mejl. Jag såg i min mail att jag fått svar..

....lägenheten är ledig över helgen!
Bara hoppas att det inte är något peddo hehe. Så jag skicka nummer till karln och hoppas han ringer snarast. Jag längtar så. Måste få tag på ecke nu också, hehe.

Måste även komma på ett sätt
att sluta skriva och säga hehe. Jag säger verkligen HE-HE.



happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0