mio min mio

Halloj,

Sitter och ser på Mio min Mio nu!
Har inte sett den på flera år och måste fråga, är den dubbad? Visst är den det?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Suttit ute i solen, varit ute med hunden och sett på film. Slapp dag och borde skriva klart mitt tal till nationella, men kan göra det senare. Mamma har även köpt en lott till mig så det blir lite bingospelade at 19.00. Idag hade jag faktiskt tänkt att vinna. Mamma sa att jag borde köpa en lott i stockholm, för det är ofta söderut storvinsterna kammas hem.

Ser inte fram emot denna vecka speciellt mycket. Svenska talet, filosofiprov och på fredag är det skrivdelen i nationella. Men på fredag åker jag förmodligen till hjärtis också. Så får se fram emot det iallafall.

Nu ska jag fortsätta se på filmen.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0