problem

Godkväll,

Idag vaknade jag runt 8 och såg att min mobil fått nåt fnatt. Har nämligen bytt abonemang (stavning?) och kortet är nu inaktivt. Till min lycka såg jag att mitt nya kort kommit idag men det funkar inte förrän klockan 03.00 i natt och det var ju smart menar jag. Så om det är någon ängslig själv där ute som känner sig dissad för att ha skickat sms eller ringt mig idag så vet du varför!

Åkte till skolan och hade marknadsföring, filosofi och sedan prov.. Provet gick åt helvete men orkar inte engagera mig i det just nu.

Annars har dagen varit åt helvetet.
Är så arg och ledsen så det finns inte. Detta är inte för min skull, utan för mina två vänner som är drabbade. Tänkt på er hela dagen så ni vet. Ni är underbara och kommer stötta er till tusen.

Nu måste jag komma på två inlägg till att skriva.
Anna får inte vara bättre än mig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0