snasen i vasen

Jahapp, så är denna söndag snart över. Skulle inte jag skriva klart mitt tal? Njae, blev inte av.

Ikväll så har jag suttit här med mamma. Som vanligt har vi köpt lotter och sitter här helt uppspelta när ettans bingo börjar. Vinner vi då? Näe. Tvåans bingo. "Nu jävlar ska jag vinna resan till portugal!!" Vinner jag? Näe. Mamma säger: "Men det är ju en bingo kvar!". Så säger hon varje söndag. Vinner vi? Näe.

Så ser mina söndagskvällar ut.
Går inte annat än att skratta. Fick mig ett gott skratt när Björn Ferry var gäst. För det första har jag gjort en vas som heter "Pillesnas i vas", sedan hade han läst en dikt i skolan och sa "..endast kuken är vaken..".

Ah, inte mycket till liv kan man ju konstatera.
Men lycklig är man ändå. Är peppad för nånting känner jag i kroppen, men vet inte vad. Bra eller dåligt?

KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0