stockholm ♥


nyköpt kofta, linne. 49 kr/st inte illa..


Hallå allihopa,


Ser en film för tillfället som heter nånting med resan till jordens mittpunkt, kanske? Dom har hamnat på Island iallafall. Dom ska även titta till någon vulkan, passande va? Hehe.

På torsdag åker jag och Madeleine ner till
stockholm! Längtar dödsmycket hehe. Fast kom hem därifrån vid 4, men ändå. Så då ska vi leva loppan med fest, fest, shopping! Hoppas även på ett strålande väder så kanske man kan sitta på en uteservering minsann.

Vet ni en läskig sak? En tjej som jag stött på i stockholm flera gånger (antar jag eftersom jag såg henne där i lördags) satt på en bänk i sundsvall idag. Trodde jag yrade eftersom jag knappt fått i mig någon föda idag. Eller nu har jag ju ätit mängder såklart.. Men förstår ni? I Stockholm bor det ca 2 miljoner människor och där finns hon, ba sådär. Och hur stora e oddsen på att jag såg henne då, och sen idag i en stad 40 mil ifrån?

Jag gillar inte sånna här läskigheter.


GODNATT FRIENDS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0