underbara kläder


Hallå vänner,

Jag är verkligen på topphumör idag!
Längesedan jag var såhär glad och det är jag tacksam över.

Vaknade runt tio för att ta bussen in till stan. Väl där mötte jag upp Marielle på "Återkommande mode" och hittade en supersnygg kjol och en ännu snyggare kavaj/jacka. Älskar verkligen second hand! Hitta något som inte andra snorungar går omkring med, hehe. Efter det blev det en snabbvisit på Erikshjälpen där jag hittade noll. Marielle däremot shoppade en skitsnygg transparant skjorta och en skiva!

Därefter väntade birsta på oss. Där hittade jag en klänning från "The Garden Collection" som jag då aldrig trodde skulle få följa med hem. Överlycklig för det! Sen så fikade vi såklart och pratade en hel del, väldigt mysigt.

När vi väntade på bussen hem kom en alkis fram och frågade om två kronor till bussen, snarare en BIRA va?? Iallafall så klev han på min fot och skon blev alldeles smutsig :'/ gris..

När jag kom hem väntade djurgården - linköping och djurgården vann! Glad för eckes skull. Och vet ni vad? Runt 12.00 så sitter han här bredvid mig istället för andra sidan datorn.. Ni anar inte hur mycket jag längtar såklart. Vill skratta med honom. Ska även till birsta för att byta abbonemang och inhandla en underbar klänning.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0