stockholm ♥


bilden är dock inte det vackraste som skådats..


Hallå där ute!


Jag har inte hunnit berätta om visiten i stockholm ännu. Hade världens huvudvärk hela dagen igår, då menar jag verkligen hela dagen också. Kunde knappt sitta upp, då är det illa. Kände även av den imorse..

Men nu ska jag iallafall slänga ihop nåt fint!

Anna hämtade upp mig strax innan sju. Därefter hämtade vi upp Erica och Malin och ett ytterligare stopp i hudik för att plocka upp Emelie som verkligen fick sig en spontantripp! Vi stryde mot stockholm och Anna körde som en Gud! Hittade en parkeringsplats det första vi gjorde också på kungsholmen så det behövdes inte gå så mycket precis.

Första stoppet var en balklännings-butik. Där hittade både jag, Anna och Malin klänningar. Jag och Anna skrattar i efterhand åt dem, vad ville vi med dem klänningarna? Iallafall så fortsatte vi stadsrundan men mer shopping och ett stopp på donken för middag. När vi var på topshop träffade vi även på... Laila Bagge!!! Efter en kvarts velande från mig, Anna och Emelie var det dags att fråga efter ett foto. Då puttade jag fram Anna så fick hon fråga. Vet ni vad? Hon var jätte trevlig!

Iallafall så åket vi hem runt 8 och stannade i Gävle för ett matstopp.
Där såg vi en liten moppetjej som vi följde efter och vi fulade oss lite. Jätte kul dag var det och tack så mycket b-rudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0