äntligen helg

När många andra är ute och super sig fulla sitter jag här i soffan tillsammans med family. Ser lite lets dance och efter det tänkte jag slå på en film. Blir district 9 för andra gången!

Idag var jag i skolan först. Hade filosofiprov och vad tycker jag om det? ÖÖöh.. glömt allt jag skrev nu. Nåt om dröm argument och gud-bedragar-argument. Säger det er något? Emperism? naa.. trodde inte det heller.

Men vad gör det? Eftersom många inte lär sig detta så är det väl inte såååå viktigt, eller? Varför ska jag ha denna underbara tur att ha denna kurs? Gaah.. bara ett ig att spatsera med.

Tur att jag åkte till birsta med Anna iallafall. Det var välbehövligt. Verkligen en underbar vän!

HOPPAS ANNA att vi kan också få tag på P till att gå niv. HAhahah undra om ens anna fattar de där?


Ferry och Ååkan! Saknar lille ferry också här hemma. Underbara vänner <3

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHA JAG FATTAR!!!!!!



men jag kan erkänna att det tog ett jävla tag! Men jag fattar, jag hoppas också att vi kan få tag på P som A hade så att vi också kan gå niv!!!!! JAG VILL!!

2010-02-28 @ 15:56:01
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0