åre!

tjeniizz,

Sitter här och har aldrig varit tröttare i hela mitt liv. Skulle egentligen på en modevisning för balklänningar men har tusen saker att göra. Plus att jag måste sova en stund. Jag måste, måste måste få sova!

Jag måste också packa eftersom imorgon sticker jag till åre med Ida och Jennie samt Jennies familj. Jag bara vet att det kommer bli så sjukt roligt!

Ramla i backen ser jag fram emot. Jag är ingen stjärna på att åka kan jag tala om. Men jag är inte feg heller! Så fan att jag ska åka de svarta backarna. Eller röda. Eller blå. Eller gröna......

Närå, hörs sen.

Bjuppar på en bild!
Åre vid fjorton års ålder. Märker ni att alla hade fläta? Ser ni mig, längst till höger. Naturligt blond trodde jag att jag var. FYyyy vilken färg! muhaha. Lång hårig var man iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0