dröm

Go'kväll,

Jag minns att inatt drömde jag att jag krossade ett glas. Jag tror det var på skolan. Funderar på att skippa lunchen imorgon höhö. Det kanske slår in? Jag drömde även att jag åkte luftballong med två personer. Sedan vaknade jag upp med lite kläder bara. Träffade en dam som jag påstod vara nån halvmamma till mig. Sedan umgicks jag med en kort kines. Helt plötsligt var jag på en strand, i mörkret, tillsammans med några vänner. Det var en äldre man där också. Sedan minns jag inte mer.

Jag spelade bingolotto nyss. INTE FAN VINNER MAN NÅT ELLEH. Hade två fyror på resor! Hallååh, jag vill åka utomlands. BAJSKÅRV.

Tror ni man fått nåt gjort idag då?
nähh inte alls inte. Ska se film snart. Hejdå!

åt en semla igår till schlagern, mömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0