dumma jag

Godmorgon,

Jag blir så jävla less på mig själv. Jag vaknade nyss istället för klockan sju. Jävla idiotiskt av mig eftersom jag missar filosofi lektionen som är ganska viktig. Kommer dessutom missa två av dem nästa vecka vilket är väldigt jobbigt. Vi har prov veckan därpå..

Sen missade jag engelskan imorse också. Den behöver jag också gå på.

SÅ LESS. Det enda jag kan glädja mig åt är att jag vaknade nu och inte klockan 2. Eller hur?

Iallafall; GRATTIS ÄLSKLING PÅ 18-ÅRSDAGEN!!!! Nu är min lilla prins äntligen arton. Jag hoppas verkligen att han får en bra dag och roligt ikväll på krollen. Nu är han så stor att han får: köpa folköl, energidryck, tobak och porr. Han får även rösta i nästa val, hamna i fängelset och gifta sig. Hädanefter kan han skriva på saker själv utan målsmans underskrift, bra va? Han kan ta körkort och betala egna grejer från internet samt spela poker på internet. Han kan spela på trav, stryktips om han känner för det. Han blir myndig! Min lilla älskling.

Nu ska jag klä på mig. HERRAAAA!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0