grishjärta

Hallå vänner,

Idag bestod dagen av skola. Uf, vilket alltid är lika lamt. Svenska, där jag blev klar med mitt författarporträtt. En lektion krävdes för mig medans några inte ens är klar. Äh, kokade ihop nåt som lät bra. Efter det hade vi natur, labb! Det var nog första gångden det var intressant där. Vi fick nämligen dissikera grisens hjärta, lungor, lever m.m. Okej vår lärare gjorde jobbet medans vi fick skära och pilla på allt. Många tyckte det var äckligt medans jag såg det fascinerande. Stavas det så? ingen aning.

När jag klev av bussen gick jag raka vägen till ica. Jag köpte en redbull som jag tjatat om hela dagen. Sitter och avnjuter den nu och tror jag blivit piggare. Det gillar jag.

Nu ska jag spela med Erik över msn. Vi är beroende. Sedan ska jag plugga svenska. Har prov imorgon!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0