händelser från åre

Kom på att jag inte ens berättat nåt kul som hände i åre.

- En kille/man/gubbe som var lika gammal som eriks mamma raggade på mig.
- Samma kille trodde att jag var 26 år. Tar inte det som en komplimang..
- En ur samma gäng på 38 år raggade ännu mer på mig.
- Ida hade triangeldrama med 2 killar som bokstavligen bråkade om henne.
- En australiensare ville ha sex med mig i backen samtidigt som vi skulle åka ner..
- Samma kille hade familj!
- På en efterfest vi drog till hade nästan alla familj men endå så raggade alla på oss tre. VIDRIGT VA???????????????????????????????????????????
Kan också berätta att 38åringen blev sur på mig för att jag hade pojkvän och frågade ut mig allt om honom, ville se bilder på honom och undrade varför jag var kär i just honom.
- Jag och jennie fick massage av gamlingarna.

Vi spelade även in sjukt roliga filmer! hahaha, kommer lägga upp dom sen. Jag önskar även alla kunde förstå vad mycket sjuka saker som har hänt oss!!!! Fyfan vad roligt vi haft dessa dagar tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0