hemma från åre!

Hallå vänner!

Kom hem idag från åre! Alla förstår säkert att jag haft roligt, men kanske inte att jag hade satansjävlabajskorvsbraaaaakuuuuuuulahahhhh..

Har inte orkat skrivit förrän nu eftersom jag hyrde film och tjockade i mig en pizza. Iallafall tänkte jag berätta vad som hänt under dessa dagar.

Torsdag: Hämtade Spennie mig och resan tog oss mot åre med ett stopp i östersund för donken. När vi väl var framme packade vi upp våra saker och käkade middag för att sedan dra igång stämningen med lite alkohol! När vi var fulla och glada bestämde vi oss för att dra på bygget där moneybrother skulle spela! riktigt najs faktiskt och där träffade vi några schyssta grabbar också som vi umgicks med hela kvällen. När bygget stängde drog vi hem och sov.

Fredag: Vi vaknade upp, inte alltför bakis faktiskt. Blev frulle och sedan skulle vi åka i backen. Men tror ni att vi haft tur med vädret? DET VAR STORM. Helt kaos faktiskt. Det blev ett åk i en isig backe. Sedan åkte vi till ett annat ställe där det var folktomt men lite bättre skick i den backen och den var ganska skön. Efter det for vi hem och fixade oss, drack lite och tog sedan taxin till en jätte fin restaurang tillsammans med jennies familj. Sedan drog vi till dippan och där var det faktiskt dötråkigt. Så när det stängde ringde vi grabbarna från gårdagen och drog på efterfest med dem! Gissa när vi kom hem? Vid halv elva på lördag morgon.. Grabbarna var mellan 19-40 typ. Tror ni inte att en 38-åring sitter och raggar på mig? Han var seriös läskig och var jätte sur för att jag hade pojkvän. Han tyckte att jag var konstig. Haha, han var konstig och hjärndöd. Men dom andra var goa och det kändes som vi alla känt varandra föralltid! Men.. kommer inte sakna dem.

Lördag: Som jag sa innan kom vi hem på morgonen. Vi sov till två och käkade lite. Eftersom det var storm blev det inge åkande, vilket var skit trist. Men alla tre kände sig trötta så vi la oss igen. Sedan vaknade vi upp och duschade. Det var tacos till middag och jag var den enda som var superpeppad för utgång. Det blev melodifestivalen, redbull vodka och fula filmer spelades in. Efter det drog vi till bygget och festade loss. Vi träffade två killar som tydligen bodde i samma hus som oss. Jag tyckte dom var trevliga! Efter det blev det hemfärd.

Söndag: Utan sömn denna helg och mycket fylla så var alla tre döda. Men vi packade ihop och for hemåt. Ida mådde verkligen skit haha. Jag tyckte mest det var skönt att få komma hem till soffan och datorn. Så här sitter jag nu och lökar. Ska se nån film tror jag.





ah, lägger in fler senare
. PUSS&SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0